helvete

Hade nyss skrivit ett helt inlägg och råkade klicka bort de! smart chey skrev iallafall att jag har haft en riktigt mysig kväll med min älskade bästa vän. Vi har lagat mat, sen fick vi något ryck att vi skulle baka så ner på ica sprang vi (gled ner) och köpte alla ingredienser och sen hem och baka. Blev en klassiker, kladdkaka. Den gör vi bäst! Super god blev den och några extra kilon gav den men det är den värd. Så nu ska jag ta och dejta john blund så jag tar mig upp i tid för en promenad. Ett av mina nyårslöften är att komma igång med promenadera igen och försöka äta lite sundare mat. Vi får se hur det går med de. Nu blir det iallafall till att krypa ner och säga godnatt..

2011-12-15 | 01:39:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0